Ormfejd

Hello!har varken haft tid eller lust till bloggen,och det ber jag verkligen om ursäkt för!Men nu ska jag försöka,jag älskar verkligen att blogga och visa upp bilder oså.Så jag vill liksom inte sluta bara för att jag inte har tid.Nej jag ska hitta tid.

Igår så red vi ut på våra egna favoritvägar i skogen,sådanna som vi hittat alldeles själva.Så jäkla mysigt!
Vi drog också fram några pinnar som vi tog några skutt över.
När vi kom tillbaka från ritten så släppte vi ut dem i hagen brevid,där det hade vuxit massor utav gräs.Och våra bara spang i och började äta,dem vart så glada.Dem busade också lite med varann,haha dem är verkligen världens sötaste ponnnysar!
Efter att vi hade släppt ut dem så var det bara ta tag i mockningen,men det var inte vanlig mockning,nej,nej..
Vi börjar att mocka helt vaniligt,men eftre ett tag så skriker Frida "EN LARV"!!Och Malin springer in och kollar nej det är ju en smutsig mask.Sen så går jag in och kollar,och tyckten verkligen att det såg ut som en ormbebis,och det var just de det var.Fyfan vad äckligt,liksom tänk om det finns en mamma.Och vi hittade bebisen i Berras box.
Jaja nu är den i alla fall död,vi kämpade hela kvällen med att döda den och tillslut så gick den av på mitte,usch,usch.


Nu måste jag verkligen skynda mig,puss och hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0