Songkran.

Nu har det gått två dagar sen jordbävningen var,har aldrig varit så rädd i hela mitt liv.Det var tur att det inte kom någon tsunami,i alla fall inte här i Thailand.Och det tackar jag gud för!

Nu känns det bättre,och jag känner mig trygg.Det var skönt att det var Songkran idag så att man fick släppa loss lite och tänka på annat.


För er som inte vet vad Songkran är,så är det så att det är ett sätt för det Thiländska folket att fira in det nya året genom att kasta vatten på folk.Man får kasta på alla,och det är det som är det roliga :)Hahaha jag hade så kul idag,men jag skulle hade viljat ha bilder ifrån dagen.Men då skulle min kamera inte leva längre..
Haha jag verkligen älskar folket här på kamala!Kärlek till dem!♥


Puss och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0