Man får bara vad man ger.


ph;Jag och bror♥,bilden är ifrån idag.

Idag så vart det en liten båtresa,vi åkte och fiskade och sen så stannade vi på en strand.Jag kände redan under båtresan att jag inte riktigt mådde helt bra,så när vi hade kommit fram till stranden så tog de inte lång tid innan jag mådde så himla illa och sedan kräktes.Det var inte kul,men vi listade snabbt ut problemet,och de var att jag under båtresan hade sattit mig så att jag åkte baklänges,och de var ju ingen bra idé.Men nu mår jag bra.Nu ska vi snart äta och sen så tar vi nog de bara lungt,och imorgon lite senare på eftermiddagen så ska vi in till phuket town och shoppa lite.Ska bli skit kul,har hört att det ska finnas converse där så ska nog kolla lite extra efter det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0